Opis firmy:

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.

IT Helpdesk z j. niemieckim (bez doświadczenia)

Rekrutacja potrwa do końca kwietnia br.

Obowiązki:

  • Techniczna analiza zgłoszeń i nieprawidłowości tzw. 2 linia wsparcia
  • Udzielanie instrukcji, porad zdalnie oraz odpowiadanie na zapytania telefoniczne od klienta
  • Współpraca z zespołem wsparcia na wyższym szczeblu technicznym
  • Wewnętrzne wsparcie techniczne.

Wymagania:

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2/C1 oraz języka angielskiego na poziomie B2
  • Ogólna wiedza techniczno-informatyczna
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z klientem
  • Zainteresowanie branżą IT i chęć rozwoju w tym obszarze.

Oferta:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Pracę w środowisku dużej, międzynarodowej organizacji
  • Ciągły rozwój poprzez szkolenia techniczne, wprowadzające oraz kursy językowe (w tym obowiązkowe szkolenie zagraniczne w Niemczech)
  • Pracę w systemie zmianowym 24/7, (2 weekendy w miesiącu pracujące)
  • Kartę Lunchową dla pracowników pracujących na zmianach nocnych
  • 26 dni urlopu niezależnie od dotychczasowego stażu pracy
  • Prywatną opiekę medyczną dla pracownika i dofinansowanie do pakietu rodzinnego
  • Dofinansowanie do karty MultiSport.

Aplikacje prosimy przesyłać na maila: patrycja.lojewska@hropersonnel.com Link do ogłoszenia: https://www.hr-line.pl/oferta_pracy/349290

HRO Personnel Sp. z o.o.
ul. Puławska 182
02-670 Warszawa
kontakt@hropersonnel.com