Opis firmy:
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
IT Helpdesk z j. niemieckim (bez doświadczenia)
Rekrutacja potrwa do końca kwietnia br.
Obowiązki:
- Techniczna analiza zgłoszeń i nieprawidłowości tzw. 2 linia wsparcia
- Udzielanie instrukcji, porad zdalnie oraz odpowiadanie na zapytania telefoniczne od klienta
- Współpraca z zespołem wsparcia na wyższym szczeblu technicznym
- Wewnętrzne wsparcie techniczne.
Wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2/C1 oraz języka angielskiego na poziomie B2
- Ogólna wiedza techniczno-informatyczna
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z klientem
- Zainteresowanie branżą IT i chęć rozwoju w tym obszarze.
Oferta:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Pracę w środowisku dużej, międzynarodowej organizacji
- Ciągły rozwój poprzez szkolenia techniczne, wprowadzające oraz kursy językowe (w tym obowiązkowe szkolenie zagraniczne w Niemczech)
- Pracę w systemie zmianowym 24/7, (2 weekendy w miesiącu pracujące)
- Kartę Lunchową dla pracowników pracujących na zmianach nocnych
- 26 dni urlopu niezależnie od dotychczasowego stażu pracy
- Prywatną opiekę medyczną dla pracownika i dofinansowanie do pakietu rodzinnego
- Dofinansowanie do karty MultiSport.
Aplikacje prosimy przesyłać na maila: patrycja.lojewska@hropersonnel.com Link do ogłoszenia: https://www.hr-line.pl/oferta_pracy/349290
HRO Personnel Sp. z o.o. ul. Puławska 182 02-670 Warszawa kontakt@hropersonnel.com |