Dlaczego WSIE?

Stawiamy na praktykę

Współpracujemy z wysoko wykwalifikowaną kadrą. Tworzą ją pracownicy naukowo - dydaktyczni uczelni a także uznani praktycy i specjaliści z różnych dziedzin, z instytucji publicznych i firm partnerskich. Wykorzystując swoje doświadczenia zawodowe, pokazują praktyczny wymiar wiedzy i umiejętności zdobywanych w trakcie kształcenia. Wszystko po to, aby teoria zawsze szła w parze z praktyką. Dzięki współpracy WSIE z instytucjami publicznymi i prywatnymi firmami będziesz miał możliwość odbycia praktyk studenckich w miejscu, które może się stać Twoim przyszłym miejscem pracy.

Porozmawiajmy
+48 508 015 416

Zapisz się już dzisiaj!

Z nami czeka Cię świetlana przyszłość

Nowoczesny program kształcenia

Program studiów został przygotowany we współpracy z firmami i instytucjami gospodarczymi. Dzięki temu przekazujemy wiedzę, rozwijamy umiejętności i kompetencje, przygotowujemy do pracy zawodowej po studiach. Umożliwiamy zdobycie wykształcenia odpowiadającego aktualnym potrzebom rynku pracy w kraju i za granicą.

Audyt wewnętrzny i kontrola wewnętrzna

Współcześnie w wielu organizacjach zmiany poprzedzają badania o charakterze audytowym, dlatego istnieje potrzeba kształcenia specjalistów w tym obszarze. Audyt i kontrola wewnętrzna w organizacji są dzisiaj nie tylko potrzebą, ale jednocześnie ważną koniecznością wymagającą realizacji zgodnie z istniejącymi w tym zakresie standardami. Studia podyplomowe Audyt i kontrola wewnętrzna w biznesie i administracji publicznej stanowią odpowiedź na tą potrzebę oraz szansę dla wielu ludzi na rozwój swoich kwalifikacji i kompetencji w tym kierunku.

Cel:

Celem studiów jest przekazanie wiedzy z zakresu audytu wewnętrznego i kontroli wewnętrznej, która pomocna jest dla słuchaczy do świadomego wspomagania organizacji i jej celów, zgodnie z oczekiwaniami stawianymi przed nowoczesną organizacją. Słuchaczom przekazywana jest wiedza zgodna z Międzynarodowymi Standardami Audytu IIA, ustawami Unii Europejskiej oraz Standardami Kontroli określonymi przez Ministerstwo.

Adresaci:

Studia skierowane są do osób pełniących funkcje nadzorcze, kontrolerskie, pracowników komórek audytu wewnętrznego banków, ubezpieczycieli, pracowników administracji samorządowej oraz  przedsiębiorców.

Korzyści:

Słuchacz zdobędzie umiejętności z zakresu planowania i wykonywania audytu, systemów kontroli wewnętrznej oraz sporządzania dokumentacji z badań. Istotną umiejętnością nabywaną w trakcie studiów jest również wskazanie wpływu zmian organizacyjnych na procesy kontroli i audytu wewnętrznego, poznanie skutecznych metod kontrolowania tych zmian.

Oferujemy:

  • nowoczesne programy nauczania,
  • koordynatora – opiekuna kierunku,
  • wykładowców z doświadczeniem praktycznym (wiedza ekspercka),
  • interaktywną formę zajęć – case studies, warsztaty,
  • przyjazną dla uczestnika organizacja studiów,
  • dogodny, ratalny system płatności,
  • wsparcie doradcy edukacyjnego – fachowe wsparcie w zakresie kierunku
  • studiów, planowania kariery zawodowej czy własnej ścieżki rozwoju zawodowego.

Program:

  • Audyt wewnętrzny
  • Bezpieczeństwo informacji
  • Finanse publiczne
  • Kontrola zarządcza
  • Zamówienia publiczne
  • Nadużycia gospodarcze
  • Metody zarządzania w organizacji

Terminarz:

  • miesiące nauki: 8
  • liczba godzin: 200
  • liczba zjazdów: 10 (sobota, niedziela)

Dokumenty:

  • Ankieta osobowa – pobierz (zalecamy rekrutację elektroniczną pod przyciskiem Rekrutacja)
  • Kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych pierwszego lub drugiego stopnia (oryginał do wglądu)
  • Kserokopia suplementu do dyplomu (oryginał do wglądu)
  • Kserokopia odpisu aktu małżeńska (w przypadku innego nazwiska na dyplomie)
  • Dowód wniesienia opłaty wpisowej

Opłaty:

  • Wpisowe: 99,00 zł
  • Opłata za rok: 2 200,00 zł
  • Możliwość płatności semestralnej i miesięcznej.